Palaute kaupungille
Anna palautetta, ota yhteyttä tai kysy kaupungin palveluista
Sähköisen lomakkeen kautta voit ottaa yhteyttä eri asioissa ja antaa palautetta kaupungin toiminnasta, asioinnista ja palveluista. Lomakkeella on linkit myös palautteen antamiseen kirjastoille sekä katuvalaistus- tai liikennevaloviasta. Lomakkeen kautta et voi hoitaa kaupungin laskuihin liittyviä asioita tai perua tapaamisia. Jos lisäät palautteeseesi liitteitä, tarkasta, ettei kuvatiedoston koko ylitä 1 mt/kuva. Yli 1 mt:n kuvat eivät tule perille.
Palautteen sisältö
Älä kirjoita palautteeseen arkaluonteista tietoa, kuten terveystietoja, henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita tms. Huomioithan, että sosiaali- ja terveyspalvelut eivät kuulu enää Kotkan kaupungin toimialaan, vaan niistä vastaa Kymenlaakson hyvinvointialue. Palauteviestinä et voi lähettää esim. lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja, oikaisuvaatimuksia päätöksistä tai muita virallisia asiakirjoja. Virallinen sähköinen asiointi tulee hoitaa Suomi.fi -viestit palvelusivuston kautta.
Siirry Suomi.fi viestit -palveluun
Palautteen käsittely ja vastaaminen
Palautteita käsitellään arkipäivisin. Palautteet voidaan julkaista luvallasi. Tällä hetkellä palautteita ei julkaista verkkosivuilla. Voit antaa halutessasi palautetta myös vahvasti tunnistautumalla. Tällöin kirjaudut palautelomakkeelle esim. mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Vastaamme vain niihin palautteisiin, jotka on annettu vahvasti tunnistautumalla. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa. On kuitenkin mahdollista, että vastuualueiden ja -yksiköiden vastaukset viipyvät esim. resurssien puutteen vuoksi.
Sinistä linkkipalkkia klikkaamalla voit antaa palautetta asioinnistasi tällä sivulla.
ANNA PALAUTETTA TUNNISTAUTUMATTA
Anna palautetta vahvasti tunnistautumalla