Kotkan kaupunki ottaa käyttöön chat-palvelun
Julkaistu 07.01.2025
Kotkan kaupunki ottaa käyttöön yhteydenottokanavaksi chat-keskustelupalvelun verkkosivuillaan. Palvelun välityksellä tavoittaa kaupungin yleisen palveluneuvonnan, joka vastaa kaupungin palveluihin liittyviin kysymyksiin sekä opastaa ja neuvoo oikean palvelun tai henkilön yhteystiedot.
Palvelu avautuu käyttöön tämän päivän aikana verkkosivustolla Kotka.fi. Chatin kuvake löytyy oikeasta alalaidasta, jota klikkaamalla voi aloittaa keskustelun. Palvelu on käytettävissä arkisin maanantaista perjantaihin klo 9–15.
”Chat-palvelussa keskustelet aina palveluneuvontamme henkilön kanssa. Palvelua on jatkossa mahdollista laajentaa eri vastuualueille, mutta näin aluksi testaamme, miten tällainen palvelutapa otetaan vastaan ja millaisia kysymyksiä tulee”, kertoo digipalvelupäällikkö Eija Grönholm.