Kaupungin puhelinvaihdetoiminta päättyy
Julkaistu 24.06.2020Kotkan kaupungin puhelinvaihdepalvelu, numerossa 05 2341, päättyy 26.6.2020. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että numerosta ei yhdistetä puheluita toimialojen työntekijöille tai palvelunumeroihin, vaan soittajille annetaan palveluneuvontaa sekä yhteystietoja kaupungin palveluista.
Palveluneuvonta on suljettu 29.6.-19.7. välisen ajan. 20.7.2020 alkaen numerossa 05 2341 toimii palveluvalikko, josta voi valita jonkun seuraavista palveluista:
- joukkoliikenne,
- pysäköinninvalvonta,
- tilavaraukset
- ja kaupungin palveluiden neuvonta.
Yllä mainitut puhelinpalvelut ovat avoinna arkisin klo 09.00 – 11.00 ja klo 13.00 – 15.00. Numeroon 05 2341 soittaessa asiakas valitsee näistä neljästä palvelusta tarvitsemansa. Joukkoliikenne -palvelu on jaettu kahteen alavalintaan, 1. uuden Walttikortin ostaminen tai olemassa olevan lataaminen sekä 2. paikallisliikenteen aikataulut, pysäkit ja reitit.
Yllä mainittuihin palveluihin voi soittaa aukioloajan puitteissa myös suoraan tai laittaa sähköpostia:
- joukkoliikenne puh. 05 234 4444
- uuden Walttikortin ostaminen tai olemassa olevan lataaminen puh. 05 234 33, ruori@kotka.fi
- paikallisliikenteen aikataulut, pysäkit ja reitit puh. 05 234 32, kuljetusyksikko@kotka.fi
- pysäköinninvalvonta puh. 05 234 20, pysakoinninvalvonta@kotka.fi
- tilavaraukset puh. 05 234 30, tilavaraukset@kotka.fi
- palveluneuvonta puh. 05 234 31, neuvonta@kotka.fi
Kotkan kaupungin verkkosivujen yhteystiedoista voi hakea henkilöstön, palveluiden sekä toimipisteiden yhteystietoja. Puhelinnumeroihin soitetaan suoraan.
Kaupunki kehittää numeron 05 2341 palveluvalikkoa loppuvuoden aikana useimmin käytettyjen palveluiden osalta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että palveluvalikon sisältö sekä valintojen määrä muuttuvat.